De grootse verandering is het moment dat je de verandering voelt

Boy Bianchi

Boy houdt van verandering. Of misschien beter: Boy ís verandering. Want hij treedt graag op als ontregelaar. Met als doel: nog beter kunnen doorgronden wat er werkelijk speelt in een organisatie.

Boy verdiende zijn sporen in de wereld van sonic branding. Als componist, regisseur en producer gaf hij geluid, beeld en gevoel aan het DNA en de strategische doelen van tal van organisaties. Hij werkte voor internationale opdrachtgevers als NS, Rabobank, ING Global, The North Face, Disney, G-Star RAW en Hunkemoller. De essentie bij deze opdrachten: bruggen slaan tussen feiten, doelen en emoties. Een vaardigheid die bij Boy altijd centraal staat, ook in zijn werk als veranderexpert.

Boy concentreert zich op de vraag ‘Wat heb je nodig om in verbinding te blijven met je doelgroep, je klanten, je medewerkers? Hoe blíjf je in verbinding, ook bij verandering? Hij kijkt wat er per situatie nodig is om een sterke bijdrage te leveren aan de visie, de strategie of het proces. Boy maakt altijd een analyse van feiten en cijfers, maar betrekt ook meer gevoelsmatige factoren. Hij heeft het lef om een tegendraadse aanpak te kiezen, als het nodig is.

“Ik wil altijd te weten komen wat er speelt op een dieper niveau. Door dit te begrijpen, kan ik mensen een ankerpunt bieden, waarmee ze volgende stappen kunnen zetten”

Boy werkt graag met video-interactiebegeleiding. Video-opnames maken de effectiviteit van communicatie en gedrag direct inzichtelijk. Samen reflecteren en het proces afpellen, geeft een steile leercurve. Deelnemers leren anders luisteren, krijgen een grotere bewustwording en een breder handelingsrepertoire.

Openheid en nieuwsgierigheid zijn Boys belangrijkste kenmerken. Hij is flexibel, kan zich verbinden met mensen en doelen op alle niveaus. Boy haalt veel voldoening uit het oplossen van problemen en ziet altijd mogelijkheden.

#videointeractiebegeleiding #training #onderstroom #rakevragen #coaching #creatief

Op zoek naar een collega? Ontmoet ze hier